Дата публікації допису: 14 січ. 2018 19:18:18
28 грудня 2017 року у школі проведено психолого – педагогічний семінар «Роль педагога в посиленні мотиваційного компоненту творчої діяльності обдарованої дитини».
1. Практичний психолог школи Гарасимчук Г.М. провела з учителями «Мозковий штурм» (асоціації до слова «обдарованість»).
2. Мельничук Л.В., заступник директора з навчально – виховної роботи, проінформувала вчителів про розмежування «обдарованість» та «здібність».
3. Учителі працювали в групах, де презентували свої роботи з питань:
I група – «Модель (колаж) обдарованого учня».
II група – «Професійні риси вчителя, необхідні в роботі з обдарованими дітьми».
III група – «Рекомендації педагогам щодо роботи з обдарованими дітьми».
IV група – «Рекомендації батькам, які мають обдарованих дітей».
4. Учителі переглянули презентацію «Сучасні психолого – педагогічні підходи до розвитку обдарованості школярів».